Monday, July 6, 2009

Sem baru dah nak mula. mulalah rasa takut...

Hari ini dah masuk sem baru untuk mereka2 yang dah nak tahun tiga. Maksudnya untuk budak2 yang sama thn dengan aku akan menghadapi sesuatu yang sangat penting ... final projek!!...
Dalam menanti skrip dari Puan Ros untuk ditranslit, masa pun berjalan pantas. kebimbangan aku tentang pementasan final ni sudah lama aku rasa. Dalam hati berdoa jugak, mintak2 dah siaplah translition Puan Ros ni. mungkin dalam sehari dua ni aku nak jumpa dia. Dari segi pengarahan pula, aku tidak terlalu risau sebab aku rasa kak Lenny sudah memikirkan apa yang akan dipersembahkan nanti. Namun persiapan aku sebagai seorang pelakon yang bakal dinilai mungkin bertambah. Stamina harus ditingkatkan memandangkan aku sudah lama tidak menghadapi latihan secara intensif dan beraksi di pentas teater. Teringat pula tentang pelawaan rakan baik aku, Arifwaran untuk menyertai bengkel teater yang dijalankan secara percuma. sudah banyak kali dia pelawa. Memang aku teringin sangat nak turut serta dalam bengkel tu. Tapi memandangkan kekanggan masa dan masalah transport yang membuatkan aku sukar nak bergerak jauh. Tak pe la Arif... nanti isma datang k. leh jugak kurangkan kemontelan badan ni. mana tak nye. cuti asyik makan2 je

wahai badan... untuk final... aku kan cuba buat sesuatu pada kau.........

No comments:

Post a Comment