Sunday, September 13, 2009

BIARLAH PENGORBANAN INI BERBALOI...

Rasanya untuk Semester ini aku bakal berdepan dengan situasi yang sangat mencabar sepanjang berlajar di UM. Apa tidaknya...belum lagi aku selesai menahan pening kepala akibat opses dengan final projek...ni nak berfikir pulak tetentang segala shot2yang sesuai untuk filem pendek produksi video...jadi Pengarah la katakan....

barulah aku faham macam mana susahnya nak menjadi pengarah filem...
kalau beberapa bulan yang sudah aku asyik mentertawakan Farah sebab dia nampak 'tingtong' masa nak mengarah filem pendek untuk final dia...nahhhh...kau rasakan pula jadi "tingtong"Isma...

tapi rasanya bahana ketingtongan aku ni mungkin sedikit parah sebab dalam sem ni je aku berdepan dengan 18 jam kredit...ayo manyak susah woo..
kalau boleh dikerat dan dibahagi2kan kepala hotak ni...mau saja aku asingkan diri untuk setiap kelas dan assiment aku..
tapi tak lah dinamankan pelajar jika kita tidak berdepan dengan masalah sebegini...yang penting pandai2lah membahagi tugasan...

walau apa pun masalahnya... zaman belajar adalah saat yang terindah dalam hidup aku...dan kalau boleh aku nak belajar je sampai bila2....
dan semoga Allah memakbulkan doa agar aku dapat sambung Master dan terus Phd Insyaallah...

semoga Banggalah Aruah Abah dan Emak.....

aku teruskan usaha...dan aku percaya..selagi kita berani dan yakin disamping usaha yang jitu...segala impian akan tercapai dengan izin Allah..

No comments:

Post a Comment